Cilt Bakımı Maliyeti

genç kadınlara ve erkeklere bu hatırlatıcıyı yapıyorum

ve son vuruşumda, kız kardeşin olarak, genç kadınlara ve erkeklere bu hatırlatıcıyı yapıyorum.; gerçekten güzel ve zeki kadınlar ve yine işlerindeki güçlerinde, pürüzsüz ellerde, akıllı, iyi erkeklerde, böyle bir fotoğrafın moto çalışmasıyla ilgisi yoktur. Demek istediğim, burada yazılanların aksine, Eğer gerçekten güzelse ve akıllı bir kadınsa, o zaman zaten istediği …

Read More »

beni gelecekten çok korkutuyor

tek bir kurtuluş değil, Acun’un tüm programları için kesinlikle geçer. birisi devrimci bir program yapmadığı süre, muhtemelen toplulukta izlenmeye devam edecektir. Sanırım anlamıyorum. her yıl, konudan bağımsız, vasıfsız ve saçma olan insanların onları popüler hale getirmeye çalışmaya ve sahibinin zengin olmaya çalışmaya bu dizi programının neden olduğunu anlayamıyorum. gerçekten de, …

Read More »

Avrupa ülkelerini çılgınca dehşetle etkileyecektir

onlar da ülkelerini terk etmek istemediler; evlerini, vatanlarını terk etmek ve kaçmak istemediler, ama sizin ve sizin gibi insanlar yüzünden ülkeleri cihatçı teröristlerle doluydu. cihatçı teröristlerin %99’u hangi ülkeden Suriye’ye gitti? cihatçı teröristlerin Suriye sınırını geçmesine kim izin verdi? cihatçı teröristleri kim finanse etti? komşunun iç işlerine karışmak yerine dizginlemeye …

Read More »

hastaneye gidemeyeceğimiz söyleşileri

göçmenlik’in politikası olarak adlandırılmasına karşı çıkan birinden ayrıldık. kardeşim, yapılan iş mantıksız ve zararlı, kabil et. bu aptal politikayı korumayı bırak. yapılan iş zararlıdır, nokta. onun dili onun dili değil, kültürü onun kültürü değil. kötü bir ekonominiz var. bak, onlarınkültürüne saygı duyuyorum, onlarküçük düşüyorum, ama bir Türk arkadaş ülkesi. ülkenizdeki …

Read More »

kahvede osman amca şöyle dedi

barmarsh bu ülkede politik bir fenomen değildir. Ülke halkının %90’ı bize bunu bir kez daha hatırlat. – WhatsApp konuşmaları şöyle dedi: “yasaya göre, 8 Şubat’a kadar 10 yıl boyu sizden toplandığım bu bilgiler toplanmaya devam etmek için izninizi rica ediyorum. eğer izin vermezseniz bu uygulamayı kullanamazsınız” “whatsapp kişisel verilerimizi facebook …

Read More »

dağ tepesinde yaşayan ilkel insanlar

erkek, kadın, kim kim, cinsiyetçilik yine kokuyordur. akıllarında iyi bir şey söylemek isteyenler safra, ” genel olarak erkekler müstehcen…” ve kardeşler, hayatta hiç zorlu çekmediniz mi? elektrikli süperge kullanmak, bulamaç makinesini boşaltmak, vileda yapmak ne kadar zor olabilir? bak, yorucu olduğunu söylemiyorum, yorucu olabilirler, ama zor değil. belli bir sistematiği …

Read More »

boşanmaktan korkmayın, hatta mümkünse evlenmeyin

“boşanmaktan korkmayın, hatta mümkünse evlenmeyin. Seyahat, toz, kişisel varış. kısaca metroseksüel ol. hem entelektüel arka planınızı hem de görünümünüzü gösterin. üniversite kampüslerinde, ıssız kamp çadırlarında, yamaç paraşütü pistlerinde sizinle eğlenceli bir gün geçirmeye hazır çok fazla kadın var. kokusunu alıyorsun ve sonra başka bir daldasın. hayat kısa, dünya kaos. çocuk …

Read More »

boşanmayı asla uzatmayın

bir aile danışmanı olarak, emin değilseniz, başka bir şans vermek istiyorsanız veya sağlıklı bir ayrı sürecine sahip olmak istiyorsanız, bir mesleğinizle çalışmayı deneyebilirsiniz. bu zor bir süredir. danışmanlar bazen dış gözlerdir ve bazen hem kendinizi hem de birbirinizi anlayabilirsiniz için doğru soruları soran kişidir. bazen seanslarda, eşlerden birinin diğer minnettar …

Read More »

fatih terim herkesin bildiğini dile getirdi

Galatasaray, her türlü kuralın kendisi için doğru olduğunu düşünen bir kişi anlamına gelir. yaptıklarının yanlış olduğunu fark etmeseler bile, bir şey söylemeye çalışma. onlara göre, çünkü bir kez uefa Kupası’nı aldılar. uefa Kupası’nı aldıklarında, bir ülke olarak geliştik, dünyadaki itibarımız 7.5 kat oldu, bu yüzden Galatasaray’ın tüm kuralları da dahil …

Read More »

yönetim hakkında kamuoyu oluşturma sözü

Galatasaray olarak bunun haklı bir isyan olduğunu düşünüyorum. ama ikiyüzlülüğünüz, sadece galatasaray bunu yaptığında ortaya çıkmanızdır. Galatasaray’ın bir Türk oyuncuyla her anlaşmasında aziz Yıldırım devreye girerek oyuncuya ” Merhaba, ben emre abin.”herkes beyaz kaşıktan örüyor, sonra limak kalyon burada inşaatta ya da futbolda galatasaray gibi bir şeyde ağlıyor. Kimsenin sözleşmeli …

Read More »